הזיקית
 
 
   
 
 
  עמוד הבית
|
כנסו-כנסו
|
אודות
|
צרו קשר
 
 
בית הספר לתקשורת
 
 
 
 
 
 
 
 
 
חיפוש:
 
 
חפש
 
חיפוש מתקדם>
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
לא שחור ולא לבן
 
אחרי שהמלתחה שלה עברה שינוי של 180 מעלות, הדר ליברוס מתכוננת במרץ למגמת האופנה הבאה. מה שבטוח - יהיה צבעוני
מאת הדר ליברוס | 22.01.2017
 

 

בגלל שאני לא בן אדם שמושפע בקלות מכל מגמה וישר מאמצת אותה, התברר לי שהאפרוריות הסתתרה בי תמיד, ורק במקרה שחררתי אותה כלפי חוץ, יחד עם חצי מהעולם. אחרי לילה ארוך של חיפוש רעיונות ב"פינטרסט" לקראת חתונה משפחתית שעומדת לשגע את כולנו בחודשים הקרובים, נפל לי האסימון - המגמה העיקרית שכבשה את 2016 הייתה הצבע האפור ומראה מינימליסטי ונקי. אם לומר את האמת, גם אני חטאתי בטרנד המינימליסטי לאורך כל 2016 והכי מצחיק זה שבהתחלה הייתי לגמרי נגד, למה ללבוש רק שחור ולבן? שלא נדבר על האפור שלא הכרתי בו כצבע של ממש.

 

אבל כשאתם חיים בעולם שמושפע מאוד מבלוגים והרשת בכלל ומהאינסטגרם והפייסבוק בפרט, כל המגמות מתחילות להשפיע. אם 2015 הייתה חזקה בצבעי הניוד והגוונים החומים, השנה שאחריה דרשה מראה תעשייתי שנותן תחושת קרירות וסדר, סדר בעיניים, סדר בלבוש וסדר בסטייל כולו. וכן, גם אני הסתנוורתי מההשתקפות הכסופה, והמלתחה שלי עשתה שינוי של 180 מעלות.

 

אז איך הכול התחיל? הרי כשזה מגיע לאופנה, מעטים הדברים שמתחילים בארץ, כי אם הצלחתם להיפטר מהמראה של חולצת ״סוף מסלול תותחנים" וסנדלי שורש, אתם נחשבים לבעלי השפעה ומקור להשראה של ממש בתחום האופנה, ואם נדייק, ראינו מראות קרירים ונטולי צבע לאורך השנתיים האחרונות, אך מה בעצם גרם לכולנו להתאהב באפור? להחליף את הסלון כולו ללבן לגמרי, להחזיר לאימא את כל תכשיטי הזהב ולעבור לכסף בלבד?

לאורך השנים האמנתי שככל שאלבש יותר צבעים וגוונים, כך אהיה יותר אופנתית 
תצלום לובי: אורן כהן 

אחרי עליית יפן כמובילה בתחום העיצוב, צצו חנויות רבות שהתמקדו בעיצוב פשוט באופן קיצוני, בצבעוניות רגועה עד מנומנמת ובשימוש רב של חומרים טבעיים. אולי לא רבים יודעים, אך יפן היא מעצמת אופנה מטורפת, שעם הזמן מובילה על איטליה, צרפת וארה"ב וללא ספק נגעה בלב של מעצבים ואנשי אופנה רבים שלא היססו לקפוץ על זה ולהפוך את זה למגמה עולמית חדשה.

 

אז 2017 הגיעה לא מזמן ואיתה עידן חדש - התקופה הפוסט מינימליסטית, או כמו שתוארה על ידי מומחים בתחום ״The extra step״. משמעות המגמה היא בעצם לשמור על קו נקי ופשוט, ולהוסיף לו אלמנט עיצובי, ״טריק״, שייקח את הלוק צעד אחד קדימה. פרט קטן וייחודי שיעשה את השינוי; צווארונים, כפתורים, קשירות או כיסים - הפרטים הקטנים הם הכוכבים הגדולים של העונה ושל השנה החדשה.

 

באופן אישי היה לי קשה להתנתק מהצבעוניות ומהוספת פריט על גבי פריט, ולאורך השנים האמנתי שככל שאלבש יותר צבעים וגוונים, כך אהיה יותר אופנתית. גיליתי שאפור שחור ולבן יכולים ליצור לוק דומיננטי ומלא נוכחות ללא הוספת צבע. אך משהו בסוף 2016 העלה בנו את הצורך להחזיר את הצבעים והאלמנטים לאופנה, ולתת אופי לשנה החדשה שתהיה צבעונית במיוחד, כמובן שהמינימליזם לא נעלם בשנה אחת, ועדיין נמשיך בסטייל מינימליסטי ועדין וזה יבוא על ידי הוספת צבע בדרך נבונה וייחודית כדי שנרגיש קצת מכל העולמות.

 

ההפתעה האמיתית שגיליתי היא שהצבע לא חייב להתבטא רק בנעל בועטת או בחולצה ייחודית, גם אביזר צבעוני עושה את העבודה, משקפיים מלאות חיים, שרשרת נועזת או אפילו תיק צבעוני שישבור את הגוונים האחידים. ככה זה שיש מגמה מטלטלת במיוחד שמצליחה להשתחל בכל שנה עם איזו תובנה מאירת עיניים ועושה חשק לרוץ לקניון הקרוב ולבדוק במה מדובר.

 
הוספת תגובה  הוספת תגובה
 
הדפסה  הדפסה
 
שילחו לחבר  שילחו לחבר
כנסו כנסו
 
0 תגובות
לקריאת כל התגובות ברצף
 
עוד בנושא זה
 
 
עוד מאותו כותב
 
 
 
 
 
powered by 
  המערכת
 
 
הזיקית בפייסבוק
 
 
בית הספר לתקשורת
 
 
רדיו קול הקמפוס
 
 
תנאי שימוש
 
כל הזכויות שמורות ©