הזיקית
 
 
   
 
 
  עמוד הבית
|
כנסו-כנסו
|
אודות
|
צרו קשר
 
 
בית הספר לתקשורת
 
 
 
 
 
 
 
 
 
חיפוש:
 
 
חפש
 
חיפוש מתקדם>
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
הלכה הקונספציה
 
מורג מנטל התאכזבה משוק האופנה "פלסטיק" שהבטיח בקול גדול שינוי מחשבתי מרענן ופריטים ייחודיים, אבל לא קיים
מאת מורג מנטל | 08.06.2008
 

'פלסטיק', שוק האופנה והתרבות הוא אירוע המיועד לחובבי אופנה, אומנות, מוזיקה ותרבות. זו הפעם הרביעית ששוק הפלסטיק יוצא לפועל. אך הפעם מארגנות האירוע החליטו לבצע כמה שינויים בקונספט המקובל. השוק חולק לשני מתחמים: במתחם החיצוני, 50 מעצבים צעירים הציגו פריטי אופנה ואביזרי אופנה נלווים, כשבמקביל בחלל הסגור, הרעיון היה להעמיד מיצגי תיאטרון, יצירות קולנועיות מקוריות, שירה, תערוכות, מיצבים ועוד.

המחשבה שעומדת מאחורי הרעיון היא ליצור סוף כל סוף חוויה מעוררת חושים, כאשר החלל הפתוח הוקדש לחיצוניות שלנו ולאיך שאנו נראים. לעומת זאת, החלל הסגור הפנימי הוקדש לפנימיות שלנו ולאיך שאנו מרגישים. גם המיקום הגיאוגרפי השתנה. זו הפעם הראשונה ששוק הפלסטיק התקיים בהרצליה פיתוח ולא בעיר הגדולה תל אביב. לאחר הכנות גדולות בעיתונות לקראת הקונספט המיוחד, נפתח בצהרי יום שישי במתחם האוקספורד בהרצליה, האירוע שהבטיח התרגשות גדולה.

היכן מתחבאות היצירות שהובטחו? עגילים זוהרים מפלסטיק של ליהי צביליגר
תצלום: מורג מנטל

ככל שעברו השעות, הסערה התגלתה כלא יותר מבריזה קלילה וחמימה. כמות המבקרים לא הייתה גדולה. ורק קבוצות מעטות של בנות הגיעו להתרשם מהקולקציה החדשה. כשהגעתי הייתי מסוקרנת קודם כול לראות את המתחם הפנימי. אך לצערי הרב, הייתי צריכה לחפש היכן מתחבאות כל היצירות שהובטחו לנו. הבר נשאר רגיל לגמרי, כאשר בחלקו האחורי הודבקו על הקירות כמה ציורים. בקומה התחתונה, כלומר בקומת השירותים, הודבקו וידויים של נשים על המראה החיצוני שלהן. ואני שאלתי את עצמי איפה התרבות והאומנות שהובטחה לנו?

באכזבה רבה צעדתי לעבר המתחם החיצוני. מבין שלל הדוכנים, חמישה בלבד הציגו פריטים ייחודיים וחדשים של האופנה הקיצית: שמלות בלון, חולצות T צבעוניות וגופיות גזורות מבדים דקים ואווריריים. גם דוכני התכשיטים חשפו קולקציה קיצית של עגילים זוהרים מפלסטיק ועגילים ענקים מעץ בשילוב של עור. ניתן היה גם למצוא תכשיטים מהעונה הקודמת שהופיעו בשוקי האופנה שהתקיימו לאחרונה בתל אביב.

הדוכן ששבה את ליבי היה דוכן התכשיטים ואביזרי האופנה של נטלי מוטליס. הקולקציה הנוכחית הייתה בהשראה של עולם הילדות. היא כללה שרשראות, עגילים, צמידים, סיכות וטבעות המורכבים בין היתר ממפרטי גיטרה, חלקי פאזלים, בובות, מחקים וכפתורים. בקיצור, למרות שהרעיון ליצירת קונספט מיוחד לשוק אופנה ותרבות היה מגניב, הביצוע - הרבה פחות. 

 
הוספת תגובה  הוספת תגובה
 
הדפסה  הדפסה
 
שילחו לחבר  שילחו לחבר
כנסו כנסו
 
0 תגובות
לקריאת כל התגובות ברצף
 
עוד בנושא זה
 
 
עוד מאותו כותב
 
 
 
 
 
powered by 
  המערכת
 
 
הזיקית בפייסבוק
 
 
בית הספר לתקשורת
 
 
רדיו קול הקמפוס
 
 
תנאי שימוש
 
כל הזכויות שמורות ©